Sunday, March 08, 2009

GSM 2

GSM merupakan satu kursus Motivasi Antarabangsa untuk Program Pengubahan Diri yang diformulasikan oleh Dr Napoleon Hill seorang penulis yang prolifik yang diasaskan daripada hasil penyelidikan beliau selama 20 tahun menegenai rahsia 500 orang jutawan. Kursus ini pada asalnya dibawa masuk ke Malaysia oleh seangkatan Master Trainers dari Jepun, Mahaguru Sensei Psychology dalam pertengahan 90an yang telah mengubahsuainya kepada penghidupan seseorang.

Mempunyai tenaga pengajar yang bertauliah .
Program ini ternyata telah menghasilkan ramai individu yang berjaya dalam kerjaya masing-masing, baik dalam bidang profesional atau perniagaan
Mengikut pembangunan karier dalam syarikat, perniagaan dan kemajuan diri serta dedikasi kami ke atas kejayaan setiap ahli.

GSM akan membantu anda menjelajahi potensi dalaman anda dan membiarkan anda mengalaminya sendiri rahsia untuk mencapai kejayaan.
Gsm telah dijalankan selama 30 tahun yang lalu dengan nama yang berbeza dan seramai lebih daripada 1 juta orang, tidak mengambil kira umur dan jantina di seluruh dunia termasuk Eropah, Amerika, Asia Tenggara dan Jepun telah menyertai program ini.

Apa yang perlu anda lakukan ialah…….
Menyertai GSM dengan sifat yang terbuka (back to square one) dan anda telah mengorak langkah pertama ke arah mencapai kejayaan yang memberangsangkan di dalam pelbagai bidang profesion yang anda ceburi.

No comments: