Friday, September 12, 2008

Siapakah Anwar Ibrahim

Mungkin selama ini kita sering didedahkan dengan sudut sebelah tentang Anwar Ibrahim,kita juga tidak mahu untuk terlepas pandang daripada menilai dan meneliti sudut sebelah lagi yang mungkin ramai antara kita yang kurang mendapat pendedahan tentangnya.

Sesuai dengan sikap saya yang sukakan kebenaran dan sentiasa dahagakannya.Saya bukanlah agen yang cuba untuk menjatuhkan seseorang bahkan usaha saya adalah semata mata atas asas kebenaran.Kebenaran adalah sesuatu yang tidak kabur sama sekali malah ianya harus jelas dan nyata.

Untuk anda semua saya syorkan untuk meneliti blog ini anwaribrahimdotcom.blogspot.com.Nasihat saya janganlah ditelan bulat bulat semua maklumat yang dibaca,bahkan haruslah diteliti dan dikaji seterusnya dibuat pertimbangan mengikut hidayah dan petunjuk dari ALLAH tentangnya.Selamat membaca..

No comments: