Tuesday, December 02, 2008

GSC Great Super Course

Hujung minggu baru baru ini saya telah berjaya mengikuti kursus GSC anjuran KODANA GLOBAL BHD.Walaupun bayarannya bolehla dianggap mahal bagi mereka yang berpendapatan sederhana seperti saya,tetapi saya tetap berpuas hati dengan pengisian melalui modul yang digunakan sepanjang 3 hari dua malam di Avilion Cove Port Dickson itu.

KODANA GLOBAL BHD adalah sebuah koperasi yang berdaftar dengan suruhanjaya koperasi Malaysia.Aktivitinya melibatkan pelaburan dan perniagaan yang secara langsung melatih dan membimbing ahli serta orang perseorangan yang berminat menjadi seorang usahawan yang berjaya.

Saya tertarik dengan program keusahawanannya yang menghimpunkan mereka dalam satu flatform di bawah nama KODANA.Kursus GSC yang telah saya ikuti itu memang benar benar mencabar dan memberikan input yang mendalam dan juga berkesan kepada setiap peserta.

Di samping memberikan tunjuk ajar dan tips yang berkesan dalam memotivasikan diri sebagai seorang usahawan yang berjaya,ia juga menekankan tentang konsep kejayaan sebenar dalam hidup.Tentang diri,kerjaya,kewangan,kekeluargaan,kemasyarakatan malah hubungan dengan ALLAH SWT.

Saya bercita cita untuk menerapkan modul GSC itu dalam mendidik masyarakat tentang apa itu erti hidup yang sebenar.

No comments: