Monday, May 11, 2009

Nik Abduh 'dihukum' Nasarudin Hassan bagaimana?

Sebagaimana Nik Abduh telah merasakan bahawa dia akan 'dihukum' setelah 'kerja kerja bodoh dalam Pas',saya juga merasakan begitu.Kalau saya berada di tempatnya tentu saya amat sukar untuk berdiri di hadapan ramai tambahan pula kedudukannya sebagai anak Tok Guru yang dihormati semua.

Elok juga beliau kalah.Paling tidak boleh juga menyelamatkan Pas dari dikata orang sama seperti Umno yang bersifat parti anak beranak.Tambahan pula Nik Abduh yang selalu menggunakan nama ayahnya sebagai pelindung dan hujah dalam mempertahankan tindakannya.

Apakah nasib yang sama bakal menimpa Ust Nasaruddin Hassan?Saya khuatir sebenarnya, tetapi setakat ini tidak melihat calon yang boleh mencabar kedudukannya.Harap beliau boleh memperbaiki keadaan.

Saya juga turut musykil dengan ulasan MSO yang menyifatkan pertarungan antara 'janggut pendek' dan 'janggut panjang' di Kelantan.Ulasan beliau memperlihatkan dirinya sebagai antara 'penulis murahan' yang kurang nilai intelek.Saya harus berhati hati dengan tulisannya selepas ini.

Hingga saat ini debaran terus menanti, apakah yang bakal tercorak hasil dari musim pemilihan kali ini..

No comments: