Monday, February 14, 2005

That's what i want to say

Febuary telah sampai ke pertengahannya,manakala saya masih lagi belum memeriahkan blog ini dengan tulisan tulisan yang boleh mempamirkan idea dan pemikiran saya tentang kehidupan.

Kadang kadang waktu sering menjadi perkara yang saya boleh memilihnya sebagai alasan,tetapi sebenarnya saya tidak suka menggunakan alasan alasan tersebut kerana merasa apa yang ingin saya tuliskan di sini adalah jauh lebih berharga daripada sekadar memberikan alasan itu.

Antara perkara yang sedang bermain di fikiran saya sekarang ialah beberapa individu yang sedang memainkan peranan dalam mencorakkan isu dalam negara.Mereka itu boleh juga saya sebut sebagai ahli politik yang sering mendapat tempat dan perhatian oleh media negara serta bualan masyarakat di kedai kopi sebagaimana ianya adalah adat dan budaya yang sinonim dengan Masyarakat setempat.

Mereka itu tidak bukan selain Pak lah perdana menteri Malaysia yang sedang mendapat mandat,Najib tun Razak sebagai timbalannya dan Anwar Ibrahim yang bergerak di luar sebagai ketua barisan pembangkang.Selain itu bayangan bekas perdana menteri Mahathir Mohammad telah mula menonjol kembali sejak akhir akhir ini.

Ada banyak perkara yang ingin saya perkatakan di sini tentang mereka sebelum saya beralih kepada isu lain yang berkait dengannya..

No comments: