Saturday, September 26, 2009

Hassan Ali dan bola tanggungnya..

Hassan Ali selalu membuat kenyataan yang boleh menimbulkan kontroversi..Bila selalu begitu saya melihat beliau sebagai seorang pemimpin yang membawa imej buruk khususnya bagi sebuah parti yang membawa lambang dan perjuangan Islam sebagai dasar mereka.

Ternyata kemenangan Pakatan Rakyat kali ini telah berjaya membongkar sifat sifat kepemimpinan beliau yang sebegitu.Kenapa beliau masih lagi bertahan di sana sebagai pesuruhjaya Pas Selangor sedangkan saya seolah melihat wajah Umno pada riak mukanya yang saban hari makin kelat untuk dilihat.

Saya ahli Pas, dan saya tidak suka melihat pemimpin yang berketerampilan seperti beliau.Tetapi sudah tentu saya sebagai ahli biasa tidak mampu untuk berbuat sesuatu yang orang lain boleh lakukan kepada beliau...Pas Selangor mempertahankan beliau..?

No comments: