Sunday, January 30, 2005

Renovation in progress

Ternyata aku masih terlalu mentah dalam kerja kerja membina dan membangunkan blog ini,apapun ini adalah sesuatu yang baru dan pastinya menarik.

Setelah di teliti,penampilan yang terbaru ini(biru kepada hijau) adalah lebih menarik dari segi citarasa.tetapi tulisannya agak kurang menonjol,apapun inilah yang diguna pakai sehingga ke tarikh yang belum pasti.

Sepanjang tempoh memerhati dan melihat,terasa seperti diri ini amat kerdil dan dalam perkataan lainnya,tidak tahu banyak tentang IT,namun aku akan tampil juga dengan kemahuan dan kemampuan yang terhad ini.Tentang bahasa,itu tidak akan menjadi masalah,let me do what can i do.

Selamat berkarya..


4 comments:

emc said...

hi fia, thanks for visiting my blog. yes, we're still serumpun! i'm indonesian. also from an academic habitat (i'm guessing you are too, since you're an ilmuan). are you a teacher? or grad student? anyway, nice meeting you!

Fia_rindui said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fia_rindui said...

Hi,thanks so for coming,yup kita ini serumpun dan barangkali sama habitat or something like that la,sama2 kita makmurkan dunia pendidikan itu agar bisa dimanfaatkan oleh orang lain,nice to meet u too..

should u remind me your URL please,it's dificult to me to find back urrgghh..

emc said...

it's http://tjap-tjay.blogspot.com/ ...just think of the dish cap cay :) have a good day!